Sömnlöshet

----------------------------------------------------------------------------------
Sömnlöshet är att tillfälligt eller mer varaktigt inte kunna, eller ha problem med att sova.
----------------------------------------------------------------------------------

Det är precis så det är nu. Jag har försökt trötta ut mina mörkt bruna ögon genom att vila dessa på Americas Next Top Model, men det fungerar inte. Dessa hysteriska brudar tar inte musten ur mig. Jag borde sova, och om jag inte sover borde jag studera. Matematikens mysterier eller datorns virrvarr av bussar, portar, minnen och chips. Provet jag idag skolkade från kommer behövas göra, men den dagen den sorgen? Mitt största problem just nu är att försöka sova. Det är väldigt svårt när man är van vid att den man älskar ligger bredvid en med sin nakna kropp tryckt mot sig själv. Det är trygghet. Jag spelade ett spel en gång. Jag fick då frågan vad jag tyckte om mest att göra med min älskling. Meningen var att jag och min älskling skulle skriva samma svar, men så blev det inte. Han skrev att han trodde jag tyckte det var när vi var på äventyr och resor tillsammans, vilket jag måste säga att det tycker jag otroligt mycket om. Mitt svar var när vi sover. Det låter kanske konstigt, oromantiskt eller rent av elakt, men den trygghet jag känner när vi sover bredvid varandra är obeskrivlig.

Trygghet är nog det jag värderar högst i ett förhållande.

Nu svävade jag iväg, bort, långt bort men vad gör det egentligen? Ingenting så länge som det bara är jag som läser. Jag ska ropa på John Blund nu. Han får söva min kropp som skriker
efter närhet från min J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0