Grafikkort

Min kära vän S ringde igår. Hon berättade att hon hade bytt grafikkort. Hon var jättestolt och det är inte konstigt eftersom hon är totalt obegåvad när det gäller teknik. Hon vet i princip hur man sätter av och på tvn. Bara för att kolla om hon visste vad hon gjorde frågade jag lite onödiga frågor gällande grafikkortet. Hon kunde inte svaret på någon.
Pga detta måste hon då berätta sanningen som egentligen är att Dell suport kom förbi tidigare och bytte det åt henne.

Men tro pelle det att mitt grafikkort krånglar också. Jag har ett fint vågrätt streck MITT på skärmen, 1 px stor. TACK, verkligen. MEN det kommer och går som det vill. Snobb fasoner är var det är. Antingen får det stanna eller försvinna.


























Damp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0