AIK - Askims Idrotts klubb - Alkisarnas interna klubb

Myspys på högsta nivå. Jag och S.H testade att träna med Askims damlag (läs. Flicklag). Det var en så sjukt härlig känsla att komma ner till klubbstugan igen. Det luktade precis likadant, alla mina minnen var kvar. Jag blir glad bara jag tänker på det! Det pirrade lixom till i magen. Sedan att till och med en av något pojklags tränare kom ihåg mig från askims tiden gjorde det hela ännu lite bättre! Kvaliteten på laget var svår att avgöra spelmässigt. Vi gjorde två övningar och de var tydligen nya för laget så det var lite kaos. Men vi ska ge det en chans till. Verkade som om tränarna tyckte om oss i alla fall. Märks att tjejerna är 4 år yngre. Vi diskuterade om vi var likadana i den åldern, vi kom fram till
1. Jag var det
2. S.H var det inte

Nu ska jag ringa min baby. Saknar honom! ♥

Ps. Tappade bort mobilen idag och måste bara säga att personalen på min skola är änglar. TACK för hjälpen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0